Followers

Monday, January 2, 2017

Croatian -- Arcturian Group Message 1/1/17


Resultado de imagem para pictures of snow on trees
Dragi naši, kako Nova zemaljska Godina počinje, pozdravljamo vas s velikom ljubavlju i u slavlju.
To će biti godina promjena i iznutra i izvana za sve, čak i za one koji odaberu ostati udobno smješteni u starom. Odradili ste pripremne radove i sada ste spremni da živite i doživite novo.
Na zemlji uvijek postoji iskušenje da živite u strahu - strahu za Gaiu i strahu za sebe. Prekomjerni strah od neke osobe, mjesta ili stvari, predmetu straha dodjeljuje moć koju on u sebi i sam po sebi nema, dodajući mu energiju i održavajući iluziju živom. Ovo je nekima možda teško prihvatiti, i ako je tako i u vašem slučaju, ponesite to neprihvaćanje u kontemplativnu meditaciju i radite s njime, tražeći razumijevanje.

U ovoj novoj godini vidjet ćete mnoge kako počinju sebe osnaživati, postajući fizički, emocionalno i duhovno sve jači. Pretjerane proklamacije, pravila, i postupci, poslužit će kao okidač za akciju čak i onih najbojažljivijih, dopuštajući im da povrate svoju urođenu moć. Samim time, mnoge vaše crne projekcije i strahovi neće se ostvariti, jer vi kao ojačane osobe, nećete to dozvoliti.
Stara energija više ne odgovara probuđenoj većini. Svijest ljudi predstavljaju vlade, ali većina to nije shvatila, te vlade teže vlastitoj promociji i vladavini nad drugima.
Jedan po jedan, pojedinci se bude i ponovno potvrđuju snagu koju su u neznanju dali onima koji ju proglašavaju svojom vlastitom. Za većinu, vraćanje osobne snage započelo je u drugim životima, i prenešno je u ovaj život kroz staničnu memoriju. Mnogo svjetskog kaosa u ovom je trenutku doista izraz buđenja osobne snage, ali se tumači kroz trodimenzionalni sustav vjerovanja.
Vidimo da se u ovoj novoj godini većina hrabro zalaže za zemlju, njezine ljude i njezina stvorenja – potaknuti da istupe i zauzmu stav akcijama onih koji evolucijski sat silom žele vratiti unatrag, u nastojanju da se zadrži status quo.  
Uvijek održavajte energije istine i svjetla u vašoj svijesti dragi naši, promatrajući i poduzimajući akcije na koje vas usmjerava vaša intuicija, ali nikada ne zaboravite da u stvarnosti postoji samo JEDNA SILA.
Promjena plaši one osobe koje promjene tumače kao gubitke – gubitke onog što je poznato i razumljivo, a time i smatrano nužnim i neizbježnim. Dok pojedinac počinje shvaćati pravu prirodu sebe i svih ostalih, on će i dalje nastavljati dodjeljivati nekome ili nečemu moć za svako dobro ili loše u svom životu, te će djelovati u skladu s tim. Međutim, čak i u situacijama koje su negativne, destruktivne ili iznimno neugodne, i dalje postoje oni koji odbijaju promijeniti se ili nastaviti dalje, jer se poznato čini lakšim putem.
Promjene dolaze. To je ono što ste htjeli, tražili, i za što ste spremni, pa se nemojte opirati kad se promjene dogode. Kako se razvijate u više stanje svijesti kroz realizaciju tko i što vi stvarno jeste, vanjska scena će postati manje važna, jer vi sada razumijete da pojave u sebi i same po sebi, nemaju stvarnu moć koja ih održava.
Samo Ideje utjelovljene beskonačno unutar Jedne sveprisutne, svemoćne, sveznajuće Božanske Svjesnosti su moć. Božanska Svijest se ne mijenja i ne sudi, te ju čak ne zanima što se sanjalo. Ona zauvijek jest - savršena, cijela i potpuna.
Vrijeme je da počnete svakodnevno živjeti prema istini, za čije ste se shvaćanje i ugrađivanje u svijest tako jako trudili. Došlo je vrijeme da prestane kontinuirana potraga za Bogom, jer ste ga pronašli - on je unutra. Živite ovu realizaciju svaki dan, sa svakom novom viješću, i sa svim aktivnostima svakodnevnog života – Bog sam po sebi  je snaga i moć.
Svi ste izabrali biti ovdje u ovo moćno vrijeme, i imate mnogo za ponuditi probuđenom svijetu. Znajte da rezonanca vašeg Svjetla / energetskog polja utječe na svakoga s kim dolazite u kontakt. Možete se čuditi kada otkrijete da odbijate neke osobe i da one djeluju u skladu s tim. Oni osjećaju, ali se nisu u stanju uskladiti s vašom energijom. Druge osobe će joj biti privučene. To je rad – prolaziti kroz svakodnevni dan, bez potrebe reći ili učiniti nešta neobično, samo biti Svjetlost.
Otkriti ćete neke pojedince koji su spremni i žele čuti što vi znate, osjećajući iz vaše energije da vi imate ono što oni traže. To su oni kojima možete početi davati istinu - u početku male komadiće, sve dok ne saznate da su spremni za više i da traže više.
Nikada ne davajte bisere istine onima koji još nisu spremni za njih, u uvjerenju da im pomažete na neki način. Svijest koja još nije spremna za istinu jednostavno će ju vidjeti kao glupost, često je bacajući natrag darovatelju ili ju gaziti s ismijavanjem. Istina mora biti čuvana sveto i sigurno – vjerujte svojoj intuiciji u u takvim situacijama.
Pripremite se dragi naši, jer će se mnogo toga odigrati u ovoj novoj godini. Skupina neprobuđenih pojedinaca ne može zaustaviti evolucijski proces čovječanstva. Sjetite se uvijek da je u stvarnosti ovaj svijet duhovni univerzum, napučen sa sinovima Božjim, i upravljan ljubavlju.
Naša novogodišnja poruka vama dragi naši, je podsjetnik da se čvrsto držite istine unatoč mnogim vanjskim pojavama koje će vas izazivati, dok se bude činilo da stvari postaju gore prije nego što postanu bolje.
Nikada ne zaboravite da je jedno s Bogom većina.
Mi smo Arkturijanci, 01. siječnja 2017.




2 comments:

  1. zdravo ovo je moja priča! Bila sam sedam godina u braku bez djeteta, zbog čega se moj muž počeo čudno ponašati, u zadnje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom i rekao je da želi razvod. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je doktorica rekla da ne postoji način da zatrudnim to mi stvarno zagorčava život. dok nisam naišla na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR Alabi kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje sam ja prolazila pa sam ga kontaktirala na:(dralaba3000@gmail.com) i objasnila mu je sve mi je rekao trebao biti osiguran prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno okupljanje kako bi vratio mog muža, što sam i učinila, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacio čaroliju ljubavi. Bilo je čudo 24 sata kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u svemu što želim, brzo nazovi DR Alabu i reci mu što se događa trenutak i također mi je pripremio i poslao biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječi da zatrudnem i potom me uputio kako da ga koristim prije susreta sa svojim mužem. Evo nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po sebi, bila sam stvarno trudna i upravo sam rodila dječaka u 1 mjesecu. Kunem se da će cijeli svijet saznati za DR Alabu jer je spasio moju vezu i koji mi također daje djecu koju danas mogu s ponosom zvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješi i donese sreću svojoj obitelji, ljubazno kontaktiraj DR Alabu putem e-maila na: (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744, On je doista Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese sreću..

    ReplyDelete
  2. Pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Naomi Samuel, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao tako čudan i stvarno ne razumijem što se događa, spakiran je od kuće drugoj ženi, volim ga toliko da ga ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da osiguram svoju muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plače i plače tražeći pomoć, razgovarala sam o tome s njegovom obitelji, ali nisam dobila odgovor. Stoga mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Ispričala mi je o čovjeku po imenu dr. Apata, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao bezbrojnim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa. Bio sam stvarno uvjeren, brzo sam kontaktirao njegovu e-mail adresu, drapata4@gmail.com ili njegov WhatsApp / viber s tim brojem +1(425) 477-2744. Objašnjavam mu sve svoje probleme, on mi je rekao da se ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, i ja sam to rekla, rekao je da će se moj muž vratiti nakon 3 dana i početi prositi, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok

    ReplyDelete

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN