Followers

Monday, February 29, 2016

Croatian -- Vremena Nove Zemlje ~ izdanje #56 ~ 27. veljače 2016. Leti slobodno! od Sanande



Vremena Nove Zemlje ~ izdanje #56 ~ 27. veljače 2016.

Leti slobodno!

od Sanande

Sananda:

Mi smo zaista na maršu, draga braćo i sestre. Odmotavanje je počelo. Operacija Kineski izlazak sunca je u tijeku, jer je sigurno da se sunce vidi kako izlazi u cijelom svijetu, i cijeli svijet će se buditi na novu eru. Bilo da to otkrivate postupno i mirno na početku, kao što će i većina čovječanstva, ili da ste jedan od intel sljedbenika koji čekaju "spasenje" kako smo mi to nazvali, svi će osjetiti njegovu ugodnu toplinu. 

Velike promjene u cijelom svijetu teku elegantno i tiho, sa svim sustavima pažljivo sinkroniziranim i usklađenim. Neće biti velikih prekida ili katasrofa, jer financijski sustavi koje ste nekoć poznavali, kao što su Federalne Rezerve i SWIFT sustavi na primjer, samo će jednostavno promijeniti imena, u AIIB, Wells Farago, BRICS, CIPS, valute s pokrićem u imovini, umjesto starog sustava, i tako dalje. Jer sve dok je potrebno, osnovne međunarodne i lokalne funkcije koje su služile će ostati, ali sustavi će sada biti transparentni, zaštićeni od kabaline krađe, i neće dopustiti naknade, lihvarske stope i dužničko ropstvo starog. 


Promjene nisu samo u ekonomiji. Kao što većina vas zna, mi se pripremamo za razotkrivanje i slijetanje, kada će vaši galaktički prijatelji hodati među vama. Mnogi su već ovdje, ali nisu se otkrili zbog njihove vlastite sigurnosti. Vaši sustavi emitiranja za nuždu već su testirani u pripremama za naše najavljivanje, tako da ćete uskoro pronalaziti puno više o idućim fazama promjena koje će se odvijati brzim sljedom.

Svi mi smo radili na granici naših mogućnosti i izvan njih kako bi se pripremili za ovaj monumentalni planetarni pomak. Budite uvjereni da smo uzeli u obzir sve i svaki detalj. Biti ćete zaprepoašteni kad saznate koliko je naš plan bio zamršen i s koliko pažnje smo radili sa svakim od naših timova da se svako pojedino biće uzme u obzir. Ovo je globalni događaj, ali je također i monumentalni događaj u svačijem životu. Mi duboko razumijemo kako će to djelovati na vas i vaše obitelji, i mi smo to pažljivo planirali s vašim Višim Ja, vašim timovima iz viših dimenzija, i s našim timovima na terenu kako bi učinili da to bude užitak svakom čovjeku. 

Sada, sve ostalo je na vama. Možete primiti vaše blagoslove, bilo u području financija, upravljanja, zdravstva ili energije, sa sumnjom, tjeskobom, nestrpljenjem i brigom, ili možete elegantno s plesom ući u svoj novi život s uvjerenjem da je to uistinu Bogom dano pravo i stoga će koristiti svima - a to znači VAMA. Što više radosti unosite u avanturu, veći će darovi biti, kao stvar Univerzalnog energetskog balansa. Držeći svoje svjetlo visoko, uvijek ćete uljepšati dan sebi kao i onima oko sebe. 

Dugo smo raspravljali u vijećima o tome kako svima pomoći da pređu iz programiranih razmišljanja Matrixa u viša dimenzionalna stajališta i uvjerenja, jer vidimo da nepopustljiva držanja nisu nužno ona koja bi identificirali kao kabalina, nego da pripadaju velikoj zajednici čovječanstva koje je bilo toliko ogrezlo u Matrixu da je gotovo nemoguće da napravi skok u uvjerenju da stvarno može postojati nešto kao jednostavna transakcija, ili doista ugodan dan, ili život bez patnje i boli. Najvažnije pitanje postaje - ne ono što ćemo učiniti s kabalom - nego gdje je kabala u meni?

To je toliko ukorijenjeno nakon toliko tisuća godina i mnogih života na Zemlji da se osjećate pod stalnim napadom da je postalo "druga priroda" živjeti u ratnom stanju - rat sa svojim supružnikom, svojom djecom, prijateljima, vašom zajednicom, vašom nacionalnom vladom, drugim zemljama ili vjerskim sektama, sa samim sobom ili s Bogom. Vi ste se toliko navikli na to da se vjerojatno smijete na pomisao da je svakodnevni život rat, ali mi to tako jasno vidimo. Mi osjećamo energiju koju znamo kao obrambenu, ili ratobornu, ili energiju straha, i naša srca idu svima vama, koji ste toliko navikli na to stanje tjeskobe da ste stvorili riječ da se to opiše: stres.

Možete li sada biti spremni da zakoračite kroz vrata u novi svijet u kojem ne postoji takva stvar kao što je stres? Možete li doista prihvatiti da ste voljeni, duboko i stalno, od strane svog plamena blizanca, svoje duhovne obitelji, i da ste neraskidivo, potpuno povezani sa srcem Majke i Oca Boga? Možete li pomoći svojim prijateljima i obitelji da saznaju da zaista nema opasnosti u životu, jer vi ste vječna bića, ovdje u ljudskom odijelu, i da niste u nikakvoj opasnosti jer ne možete umrijeti? Naravno, da više volimo ispuniti ugovore i zadatke na koje smo pristali prije nego što smo došli, ali ako to mora biti prekinuto, mi se jednostavno pokupimo tamo odakle smo došli u daleko ekstenzivniji i ugodniji doživljaj doma, s Majkom i Ocem Bogom, našom duhovnom obitelji i prijateljima na našoj strani. 

Nakon što napravimo taj prijelaz iz nižeg plana Zemlje do viših dimenzija, mi ne ostavljamo voljene da se brinu sami o sebi. Mi stalno bdijemo nad njima, radeći s njihovim Višim Ja i s Višim Ja njihovih inkarniranih srodnih duša, djecom, prijateljima da im pomognemo ispuniti misije koje su došli završiti ovdje. Vidite, mi smo u stalnom toku života, odavde do tamo i opet natrag. Mi nismo drugačiji od vas, kao što vi niste drugačiji od nas.

Neću vas zavaravati činjenicom da to može biti toliko iskrivljeno za nas kao i za vas da vidite svoje voljene u fizičkoj boli ili ih gledate kako idu u opasnost, čak i ako je to dio njihovog životnog ugovora. Mi i dalje zadržavamo dah na neki način, kao što to čini i vaše Više Ja, kad vidimo kad podlegnete strahu, ili napravite kompromis koji će utjecati na vaš rast duše ili usporiti vaše uzašašće. Znamo koliko je to teško, jer mi smo to i sami činili dok smo bili tamo. Svaka duša koja je inkarnirana na Zemlji u ovom razdoblju ekstremne opasnosti koja pritišće sve, čineći nemogućim da budete uvijek vjerni sebi, da budete uvijek svjetlo koje ste obećali da ćete biti, i da uvijek težite da donesete radost i sklad u svoj vlastiti život. 

Mi sada samo tražimo da vam se pridružimo, da postignemo slobodu od tame za kojom smo toliko dugo žudjeli. Dopustite nam da vas vidimo, draga braćo i sestre. Dopustite nam da vam olakšamo prijelaz i podignemo vaš duh kad ste u iskušenju da padnete natrag u planiranje, spletke, brige, uspoređivanje i da budete zabrinjavajuće "praktični" u vezi vaših životnih izazova i izbora. Vi niste sami, i nemate potrebu da se vratite na strategije koje ste naučili da zaštitite sebe od smrtne opasnosti u svijetu koji kontrolira kabala. Mi smo već izgradili odskočnu dasku i pripremili meko spuštanje da poletite do sigurnosti vašeg svijeta. 

Znate li za vježbu povjerenja u kojoj osoba dopušta sebi da padne natrag i bude uhvaćena i sigurno držana od strane drugih? Čak dramatične geste kada se osoba baca s pozornice u razdraganu gomilu da bude uhvaćena, sigurna i mirna, od strane "stranaca"? To je vaš trenutak. Mi smo ovdje, koji vas volimo, i nećemo vas pustiti da padnete. Dopustite sebi da se nadate i sanjate, cijelim svojim srcem. Ako uskočite u novu vrstu radosti - radosti koja dolazi iz znanja da smo slobodni u Majčinoj i Očevoj ljubavi, mi ćemo vas uhvatiti. To je naš zalog, naše zadovoljstvo i naša najdublja predanost. 

Imate moje obećanje. 

Ja sam vaš Sananda.

(kanalizirala i prepisala Dr. Kathryn E. May, 27. veljače 2016.)



Preveo: Alfred Muck - Fredi

No comments:

Post a Comment

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN