Followers

Saturday, December 12, 2015

Croatian -- Vremena Nove Zemlje ~ izdanje #42 ~ U zraku je čarolija... od Sanande





Vremena Nove Zemlje ~ izdanje #42 ~
U zraku je čarolija... od Sanande


Sananda:

Bila je noć prije Božića... (ili pak mislite o dolazećem prosperitetu)... i svi diljem svijeta, ljudi su se smijali i plesali i dijelili svoje blagoslove. Oslikajte to u svojim mislima, draga braćo i sestre. Vi znate da novi dan dolazi, i znate da je on SADA. Vi ste se pripremali mjesecima, ili čak godinama za ovo mitsko doba, kad će se obilje početi širiti po cijelom svijetu na takav dramatičan način da više nikad ništa neće biti isto. Da, tu je čarolija u zraku. Osjetite dah očekivanja, osjećaj uzbuđenosti i išćekivanja nečeg neobjašnjivo prekrasnog upravu tu... pred vama. 

Ja to znam jer ja imam viziju viših dimenzija da omogućim sebi da vidim događaje upravo pred nama sa sigurnošću, i one upravo ispred toga s povjerenjem, i tako dalje. Mi znamo da je naše vrijeme došlo, i pomak vjekova za planet Zemlju je nad nama. Sada je to moj posao, jer ja sam onaj koji je bio ovdje s vama cijelim putem, da vam pokažem te slike, te osjećaje, te duboke spoznaje koje će vam omogućiti da dođete sa mnom, pridružite mi se jer mi zajedno idemo u Dan Nove Zemlje.

Gledanje u našu sjajnu budućnost, zajedno.


Pogledajte sa mnom kroz prozor vremena i prostora u trenutke neposredno prije, dah daleko, ako ćete to dozvoliti. Morate otpustiti sve stare strahove i sklonosti da postavljate uvjete u svakom trenutku - ona vremena kad kažete: "Ako si Isus, dokaži mi!" Nemam ništa protiv da vam dokazujem stvari, ali vi morate biti potpuno budni i u skladu s vašim vibracijama ljubavi da bi mogli percipirati ono što vam pokazujem sada.

Mi smo ovdje zajedno u novoj zemlji. Vi imate u sebi duh slobode, avanture i istraživanja. Vi ste putovali sa mnom prije, preko olujnog mora, preko planina i prerija, i mi smo ustrajali, uvijek u potrazi za svjetlijim mjestom, novim životom. To će biti sada naše, napokon. Mi ćemo doista stvoriti obećanu zemlju za kojom smo čeznuli u prošlim životima, jer sada znamo što nam je činiti.

Moramo udružiti naše individualne umove, srca i volju, a to moramo učiniti u harmoniji jednih s drugima. Naše vizije se moraju spojiti kao jedna misao, jedno srce, i ne smijemo posustati ili prestati postavljati pitanja. Više nema vremena za sumnje ili bilo koje stare negativnosti. Sada je vrijeme da se bacimo punim srcem u stvaranje našeg novog života na Zemlji, raja koji je naša voljena Terra stvorila. Vi ste proživjeli junačke živote i velike strasti; vi ste bili eliminirani kao što sam i ja bio, zbog vaše vjere u ljubav i svjetlo. Nije bitno sada kako to zovemo; mi smo uvijek bili u potrazi za najvišim svjetlom, najvećim dobrom, i ispunjenjem naše prave sudbine. To vrijeme je došlo, ljubljena braćo i sestre. Mi smo svjetlo svijeta, i mi ćemo hodati lagano, sretno, s našim rastućim oduševljenjem u druženju i prijateljstvu. 

Naš je put mira, radosti, suosjećanja i ljubavi. Mi se više ne moramo boriti za ono za što se zalažemo, jer Majka i Otac Bog su ovdje na našoj strani, blagoslivljajući našu misiju i ispunjavajući naša srca sa slatkom ljubavi. Neka djeca pospu naš put s ružinim laticama. Naše bitke su dobivene. Ovo je doista novi dan jer smo se izdigli iznad tame; vrijeme sukoba i zla na planetu Zemlji je završilo.

Pogledajte zajedno sa mnom preko krajolika vaše budućnosti. Naše bitke su dobivene. Ovo je doista novi dan jer smo se izdigli iznad tame; vrijeme sukoba i zla na planetu Zemlji je završilo.

Pogledajte zajedno samnom preko krajolika vaše budućnosti. Neka se vaše oči otvore s čuđenjem i zahvalnošću dok zurite na užitke koje smo zamislili zajedno. Ovdje je samo uzorak čuda koja nam dolaze. Nove tehnologije će proizvesti neograničenu, čistu energiju, i vi nikad više nećete vidjeti dimnjak koji dimi ili ćete se trebati bojati razornih učinaka na zdravlje života izloženog toksičnim plinovima, otpadnih voda koje truju vašu vodu i zrak i ugrožavaju zdravlje vaše djece i normalan razvoj. Vi i vaši unuci opet ćete radosno piti iz bilo koje rijeke ili potoka, kupati se u čistim jezerima, i plivati u mirnim morima s dupinima i kitovima kao sa svojim drugovima.

Ekstremne vremenske pojave koje su uglavnom bile odgovor na umjetne intervencije u kombinaciji s Terrinim neumoljivim odgovorom na burne ljudske emocije će se stišati, jer ljudske intervencije su uskraćene, a ljudskim emocijama je konačno dopušteno da se razvijaju prema stanju mira, harmonije i međusobne suradnje.

Terra i Agarčani su s nama

Terra radi s nama u svakom trenutku da posreduje, smekša i ublaži stres stavljen pred nju stalnim napadima kojima ju je ljudski rod podvrgavao tisućljećima. Ona je također oduševljena time da će se konačno pridružiti ljudskoj obitelji, da se zajedno presele u život više svrhe - razlog zašto smo svi sada ovdje. Ona osjeća vaše korake; ona zna vaše stanje bivstvovanja, bilo da ste u sukobu ili u miru, i ona šalje svoje njegujuće i pune ljubavi energije da vas uvijek održava.

Neki od vas nisu svjesni da je naša voljena Terra visoki Majstor koji je posvetio sebe ovom projektu Zemlja zajedno s vama. Ona se pridružila, u zajedničkom nastojanju koji mi zovemo projekt duše, mog blizanca, kojeg sada znate kao Kathryn, i našeg voljenog Sanat Kumare. Zadatak tako izazovan i težak kao onaj koji su oni provodili zahtijeva zajedničke napore velikih duša u harmoniji kako bi izdržali bol i patnju bez gubljenja iz vida velikog cilja kojeg smo zamislili. Sada oni slave zajedno, najbliži i najdraži prijatelji, jer oni pridružuju svoja srca vašim, i uspinjemo se zajedno.

Vaša braća i sestre iz Agarte, skrivene u Terrinoj Unutarnjoj Zemlji pripremaju se za veliku svečanost ponovnog ujedinjenja sa svima vama na površini. Dugo ste bili razdvojeni, ali vaše sudbine su se uvijek isplatile. Vi ste ljudi obiteljske loze, i vi ćete uživati u familijarnosti koju ćete vidjeti jedni u drugima, iako su vaši putevi bili tako odvojeni tisućama godina. Oni su održavali kućni oganj da gori, voljeni, dok ste vi išli svojim radom toneći sve dublje u tamu i na kraju se spašavali iz dubina. Kakvo će to biti obiteljsko okupljanje!

Ali to nisu najveće promjene koje možemo očekivati. Porast energije, što znači povećanje vibracija u cijelom svijetu, podići će duhove ljudi, životinja, cijelog elementalnog carstva, pa čak i biljnog svijeta. Najveći pomak će se dogoditi odmah, čim mir doista dođe na Zemlju.

Mir caruje napokon na Zemlji

Da bi vam dao sliku o tome koliko će drugačije to biti, dati ću vam primjere iz vaših svakodnevnih briga: na primjer, opsežni zakoni o oružju neće biti potrebni, niti će se nastaviti rasprave o pravu da posjedujete oružje, jer sve oružje će prestati funkcionirati, baš kao i sve nuklearno oružje koje je već poslano na otpad. Neće biti nikakve potrebe za aktivizam takve vrste koju ste koristili u pokušaju da se zaustavi njihovo širenje. Nitko neće morati stati pred tenk jer neće biti tenkova. Neće trebati marševi za mir, jer ratovi će potpuno prestati.

Ovo nije daleki san. Vaši galaktički prijatelji spremni su pomoći da se neutraliziraju sva takva odvratna oružja. Nikakvom nuklearnom toksičnom otpadu neće biti dopušteno da ostane. Nikoje susjedstvo neće biti podvrgnuto terorističkim mecima i bombama koje eksplodiraju po njihovim ulicama, ili strahote ukopanih mina koje zaostaju kao prijetnja preživjelima.

Zamislite olakšanje i blagostanje koje je moguće eliminacijom svih ratova! Nema više opustošenih infrastruktura; nema više bombardiranja dgradskih četvrti; nema više bombardiranja gdje tisuće - ili stotine tisuća - umire u jednom tjednu. Zamislite bogatstvo koje je usmjereno u proizvodnju oružja i plaćanje vojske u svakoj zemlji svijeta, sve oslobođeno da se koristi za stvaranje boljih škola, stanovanje, čistu hranu, i stvarnu medicinsku skrb. Istina je, ljubljeni. Mi to samo trebamo zamisliti zajedno, i držati te slike u svojim mislima. 

Vrlo brzo, neće biti nikakvih medijskih dobrotvornih društava koja troše većinu svog novca na oglašavanje. Sve biljke, sve životinje, sva djeca i starije osobe biti će dobro zbrinuti. Glad će biti stvar prošlosti, a siromaštvo neće postojati, jer obilje znači dovoljno za jesti, siguran i udoban zaklon, i nikakvu potrebu za strahom da će vam bilo što biti oduzeto. Bezakonje će nestati u dalekom sjećanju kada sve osnovne potrebe budu ispunjene i svaka duša bude imala priliku da napreduje i da stvara, daleko izvan pukog preživljavanja. 

Ovo nije puka želja, dragi moji. Mi znamo da je moguće, jer postoji mnogo takvih planeta diljem viših dimenzionalnih multiverzuma - planeti gdje mir vlada i pojedinci i skupine žive u harmoniji. Ali vaša Zemlja je tako jedinstvena, tako složena i tako lijepa da će se pojaviti kao nešto što nikad prije nije viđeno u kosmosu. Uz pomoć i s učenjima vaših galaktičkih mentora, vi ćete naučiti cijeniti i koristiti vaše velike ljudske darove, vašu ogromnu kreativnost i životnu silu, i vi ćete napokon doći u sklad sa svojom okolinom. Otkrit ćete vašu pravu povijest i vaše duboke veze s bogato naseljenom Zemljom gdje su sva carstva tako obilno zastupljena, i život će iznova početi.

Nemoguće je većini vas vjerovati da takva skladna kultura može postojati bez kontrole uma ili masovnog drogiranja ili tiranskih ograničenja. Vjerovali ste propagandi Anunakija da je čovječanstvo po prirodi sebično, nasilno i neposlušno. To nije istina. Ljude su stvorili Majka i Otac Bog da budu duboko mila, miroljubiva, zaigrana, kreativna i maštovita bića. Avanturistička, da. Zla, ne nikako.

Vidite, nakon što element onoga što mi nazivamo zlo bude eliminiran, svi možete pronaći istinu u sebi - da ste doista bili stvoreni na sliku Majke i Oca, i da niste nužno zaraženi s unutarnjim sukobima ili destruktivnim impulsima. U početku, iscjeljenje će biti primarni fokus, kako bi se omogućilo svim bićima Zemlje da se oporave od bolnih ostataka ljutnje, odbojnosti i bijesa koje ste identificirali kao dio sebe. To nije urođeno u vama, najdraža braćo i sestre. To je samo ostatak povreda, ozljeda i boli koje ste podnijeli, bilo nanesene ili primljene, i sve to možete ostaviti za sobom.

Vi ste lideri

Ovi mjeseci bliskosti, stalno razgovarajući s vama o istini naše misije pripremili su mnoge od vas da vodite na putu. Vi ćete biti oni koji će se nepokolebljivo premjestiti u novi prosperitet, bez sumnje ili čak bez osvrtanja, jer sada ste spremni voditi. naučili ste nove definicije vjere, što nije jednostavno slijepo vjerovanje u nešto što ste bili poučeni. To je vjerovanje u nešto što znate da ste zajednički kreirali s Bogom. Mi ćemo zajedno žeti nagrade onoga što smo izgradili, ciglu po ciglu. 

Naše strpljenje i odlučnost su se isplatili, dragi moji prijatelji. Mi smo izgradili dugin most između nas - vi tu na površini, a mi ovdje u višim dimenzijama. Mi nismo drugačiji; mi smo samo u različitim iskustvima u ovom trenutku, ali smo često bili na vašem mjestu, kao što ste vi bili na našem. I mi smo bili "čizme na terenu" dok ste za nas navijali iz viših dimenzija. Mi smo sve bliži iz trenutka u trenutak, a ja, Sananda, ne mogu biti oduševljeniji zbog toga. 

Mi smo krenuli na ovu veliku misiju prije mnogo eona. Uvijek smo znali da će biti rješenja za izazove s kojima se suočavamo. Je li to tako čudno da bi trebalo biti sada? Mi nismo iznenađeni napretkom koji ste napravili dovodeći sve to do ostvarenja, ali mi smo stalno u strahopoštovanju za milost i snalažljivost koje ste pokazali u procesu.

Uvijek vas volimo. Mi vam se divimo i uživamo u slavlju i obnavljanju starih prijateljstava koje ćemo doživjeti zajedno, jer vaše Veliko Centralno Sunce (svjetlo Majke i Oca Boga) uzdiže se da blagoslovi novi život ovdje na našem voljenom planetu Zemlji. 

Namaste, voljeni. Ja sam vaš Sananda.


Prepisala Dr. Kathryn E. May, 9. prosinca 2015



Preveo: Alfred Muck - Fredi

No comments:

Post a Comment

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN