Followers

Thursday, November 19, 2015

Nederlands -- Keeping our Focus by JennySchiltz Houd je Focus Vast ! 18 nov 2015

Baby Picture

Keeping our Focus

Houd je Focus Vast !    18 nov 2015                    

 

Ik wilde even een moment nemen om me te richten op wat er in onze wereld in het algemeen aan het gebeuren is. Velen van ons hebben verdriet, ongerustheid en frustratie gevoeld. Voor mij voelt de energie als droefheid. Deze energie komt uit het collectief maar die moet een vibrationele match in ons vinden opdat het ons zo diep beïnvloedt.
Ik bracht van morgen enige tijd in meditatie door omdat mijn hart soms zo zwaar is en ik leiding nodig had. Ik sprak met mijn team (geestelijk dus) en zij legden uit dat alles wat plaats vindt een gelegenheid geeft voor ons om te oefenen om in een hogere vibratie te blijven tussen alle chaos die rond zwerft.

Kunnen we medeleven hebben voor alles om ons heen, zelfs van hen die geen medeleven schijnen te hebben voor anderen? Kunnen we anderen hun geloof laten, of wat ze geloven zonder gevoel en dat die van ons het best of goed zijn? Kunnen we zien dat elk mens zijn waarheid juist is als die niet past bij de waarheid van ons? Kunnen we er op vertrouwen dat ieder van ons ons eigen hologram schept met de ervaring die de ziel wenst? Het gaat over het ieder persoon toe te staan precies waar ze zijn in hun groei, op hun pad. Het gaat over het je herinneren aan de keren dat wij anderen beoordeeld hebben, toen wij gewikkeld waren in vrees en gebrek aan vertrouwen in het universum en het je realiseren… gewoon hoe ver je bent gekomen.

Als ik mijn hart open en me verbind met de bron, voel ik me in vrede en zie de absolutie schoonheid in deze wereld en voor dit pad. Ik zie hoe alles dat aan het gebeuren is, een geschenk is. Dat alle emoties die in me komen er zijn om me te tonen waar ik nog aan moet werken om mijn gratie in het gezicht van iedereen toe te staan en te handhaven.
Hiermee realiseer ik me dat ik een keuze heb, ik kan in mijn hartruimte blijven en de schoonheid voelen die om me heen is of ik kan in de emoties verloren raken van deze zware wereld. Mijn keuze. Het is door deze keuze dat ik mezelf verander en door mij, mijn wereld. Mijn keuze.
Ik ging mijn 7 jarige kindje van school ophalen en toen ik op de bank zat en wachtte tot de bel klonk, keek ik naar al die kleine gezichtjes die naar buiten stroomden. Die waren blij, gelukkig en gewoon opgewonden om dat moment te beleven. Deze kinderen vreesden geen mogelijke gebeurtenissen of los gemaakte door gebrek aan medeleven voor anderen die sommigen hebben. Ze waren gewoon in het NU, vrolijk en levend.
Toen ik me zelfs liet teruglachen naar die prachtige baby’s, hoorde ik duidelijk in mij: ”Denk eraan dat de poort naar je ziel het gelukkige innerlijke kind is.” Wat een prachtige herinnering is dat het MIJN keuze is… Ik kan zien dat alles fout is of ik kan zien dat alles goed is in deze wereld. Dat waaraan ik mijn aandacht geef daar zal me meer van getoond worden.
Aan al jullie, heldere, ongelooflijke zielen daar buiten, ik stuur jullie ladingen liefde. We leren om meesters te zijn die op aarde lopen, die elk moment leren vanuit een hoge vibratie, alles scheppend en veranderend terwijl we gaan. Mogen jullie allen gezegend worden.
Ik wil ook iedereen danken die deze site met me gedeeld hebben, die wordt zeer gewaardeerd.
Jenny
Er staat op: “Kijk uit naar het goede.
De wereld heeft niet meer duisternis nodig.
We zijn allemaal zeer vaardig geworden om vrees levend te houden.
Het wordt tijd om meesterlijk te worden om het licht brandstof te geven.”

____________________________________________________
Acoustic Health interview with Lauren Galey: Psychic Awakenings: Communicating with Higher Realms http://www.acoustichealth.com/HCs7jenny.htm
To book a personal session with Jenny Schiltz, please go to jschiltz.appointy.com   

**As with all information we receive regarding the ascension process, discernment is necessary. If you read or hear something and it does not resonate, simply let it go and find what makes your soul say YES! **

No comments:

Post a Comment

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN