Followers

Monday, April 20, 2015

Croatian -- Wake up Call: St. Germain, April 16, 2015 via Nancy Tate


Buđenje: St. Germain - 16. travnja 2015



Dolazim danas k vama u energiji odanosti životu na Zemlji. Ja ću vam reći više o onome što dolazi i što će biti u radu. Prvo ću s vama podijeliti nešto što se odvija u analima povijesti dok ovo govorim, jer to je već povijest nakon onoga što se dogodilo jučer u podrumima Sjedinjenih Američkih Država. Ja sam St. Germain, i govorim o podrumima Ujedinjenih naroda.

Bio sam pozvan da budem s njima dok isplaćuju zlato koje je bilo uskladišteno stoljećima u ovim podrumima o kojima govorim. Bio je to jedan iz Ujedinjenih naroda koji me je pozvao i uputio da idem s njima u skladišta i da svjedočim njihovim isplatama.

Dok sam ih pratio, oni su bili u sjajnom raspoloženju, jer su znali da će to značiti dolazak mira svim narodima svijeta. Vrijeme je da svi budu u harmoniji i ljubavi za sav život na Zemlji. Jedan od načina na koji to donijeti je kroz raspodjelu zlata u procesu koji je sada u radu sa sredstvima koja će se distribuirati. Kao što smo već rekli, zlato je potpora sredstvima, i ono se distribuira zemljama dok sredstva dolaze do raznih mjesta.

Sada ću vam reći drugi dio ove poruke, jer ima veze s tim kako ćete svi vi odgovoriti na sredstva dok ona dođu do vas na način koji je bio formuliran. Ima i onih koji su već zauzeli svoja mjesta za upravljanje fondovima da bi pomogli svim ljudima da se vrate u čistoću za koju su predodređeni. To je stvar sredstava koja će se koristiti u svrhu ostvarenja jednake primjene koja odražava ravnopravnost svih ljudi.

Više nema korištenja za ideju da je jedan bolji, ili više od drugoga, jer mi smo svi jednaki. Svi ćemo proći kroz akciju korištenja fondova za stvaranje više vrijednih načina života na Zemlji, a onda ćemo svi otići od tamo da pokažemo više dragocjenih primjera kako ne trebamo biti bogatiji od druge osobe da bi imali bolji život. Tu nema ništa slično kao što je predstavljanje primjera onoga što je dijeljenje s drugima i kominiciranje na način koji ne može biti pogrešno shvaćen.

Ja sam ovdje sa svima vama na način koji govori tko ste vi, jer ja nisam ništa više nego vi. Ja sam izabrao ulogu koju igram, i čim budete u mogućnosti da me vidite kako hodam zajedno s vama, shvatit ćete da je to vrijeme buđenja za vas. To je ono zbog čega smo svi oduševljeni; da vidimo kako se oduševljenje vraća natrag u vaše oči i sjaji van od zračenja vašeg srca. To je tako čudesno vrijeme za nas da se pripremamo za naš ponovni susret. Mi ćemo slaviti na način da samo slavimo ono što je do sada postignuto. Dok se izvode koraci da sredstva teku diljem čovječanstva, to će biti personalizirano u svakom dijelu svijeta, svakom selu, svakom gradu, svakom domu. Dok ja govorim, ima i onih koji su već uključeni u ono što sredstva rade za čovječanstvo i Majku Zemlju.

Ostavit ću sada ovu poruku i gledati kako oni od vas koji je čitaju preuzimaju inicijativu i prate kroz ono što to budi u vama. Ovo je čudesno vrijeme ovdje na planetu sada. Kad se svi okupimo i sami sudjelujemo u svakom pogledu koliko možemo, biti će očito da smo došli do našeg posljednjeg odmorišta prije odlaska u našu slijedeću avanturu. Ljubav je sve što postoji, i svi mi idemo dalje u slijedeći trenutak i slijedeći.


Hvala ti puno dragi St. Germaine,

puno ljubavi, Nancy Tate

Izvor: 


Preveo: Fredi

No comments:

Post a Comment

INVOC


Za titlove kliknite na kvadratić u desnom donjem uglu video okvira.

INVOKACIJA

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

13:02:2014 –24:00h ZAGREB, CROATIA

http://24timezones.com/

stock photo : Croatian flag butterfly flying, isolated on white background

Ron Head - Mihael - CROATIAN